Wyszukiwarka

Kategorie

Wyszukiwarka

Box reklamowy

Płatności i Dostawa

Dostawa:

  • Termin dostawy zazwyczaj nie przekracza 8 dni roboczych a maksymalnie 21 dni roboczych, są jednak produkty wykonywane na zamówienie lub niedostępne u dostawców od razu, wtedy termin dostawy może się wydłużyć o czym Klient jest informowany.
  • Towar dowozimy do klienta poprzez firmy spedycyjne, najczęściej DHL, DPD, UPS.
  • Transport zamówień jest płatny.
  • Transport gratis jest ustalany indywidualnie i musi być poprzedzony kontaktem telefonicznym z naszą firmą.

Koszt transportu (paczka do 30kg, wymiary standardowe):

  • Kurier - płatność przy odbiorze (45 PLN)
  • Kurier - płatność z góry (FV Proforma) (22 PLN)
  • Odbiór własny (Warszawa) (22 PLN, z wyjątkiem towarów magazynowanych).

Ograniczenie dostawy:

Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.
 

Formy płatności:

  • Przedpłata - Przelew na konto na podstawie wystawionej FV Proformy
  • Płatność przy odbiorze - Gotówka płacona kurierowi w momencie odbioru towaru.

Płatności prosimy przelewać na konto:

Konto bankowe : ING BANK ŚLĄSKI 31 1050 1025 1000 0090 9327 5783

Dane firmy:
P.H.U. Piotrowicz 

ul. Płońska 36A
03-683 Warszawa
NIP 8411679428
NIP EUROPEJSKI PL8411679428
REGON 145908626

Wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).

Tytuł przelewu: nr faktury Proforma lub imię, nazwisko.


Koszty dodatkowe:

Koszt przesyłki zależny od wagi zamawianego towaru.

Ważne informacje dotycząca przesyłek.
Paczki wysyłamy kurierami DHL, DPD, UPS. Najczęściej jest to kurier DHL, z którym współpracujemy wiele lat. Większość przesyłek dostarczana jest bezproblemowo, bez uszkodzeń i na czas. Jeśli Klient podaje prawidłowy adres mailowy w zamówieniu, to w dniu wysyłki automatycznie przychodzi do niego mail z informacjami szczegółowymi dotyczącymi wysyłki, w tym numer listu przewozowego, numer przesyłki. Kurierzy nie mają obowiązku dzwonić do Klienta przed doręczeniem paczki. Zazwyczaj to robią, jednak w każdym przypadku zależy to tylko i wyłącznie od dobrej woli kuriera. Nie mamy niestety na to żadnego wpływu. Jeżeli Klient zamawia dostawę pod adres, pod którym większość dnia go nie ma, musi liczyć się z tym, że kurier może mieć problem z doręczeniem przesyłki. Klient może samodzielnie kontaktować się z lokalnym kurierem, dzwoniąc najpierw pod ogólny numer przewoźnika (DHL 42 6 345 345). Po podaniu numeru przesyłki może otrzymać bezpośredni kontakt do lokalnego kuriera, z którym może umawiać się indywidualnie (o ile centrala pozwala na udostępnienie prywatnego numeru kierowcy - niekiedy kierowcy mogą mieć zastrzeżony numer do siebie). Standardowe godziny dostarczania przesyłek to poniedziałek-piątek od 9:00 do 17:00. Istnieje możliwość zamówienia dostawy w następujących godzinach: dostawa w sobotę, dostawa od poniedziałku do piątku: do godziny 9:00, dostawa do 12:00, dostawa od 17: do 22:00. Takie przesyłki są wtedy osobno wyceniane (791987266, 22-2166177).